Friday, October 02, 2009

Masih Cuti Raya

Salam sahabat blogger semua!

Lama saya bertapa, bersambung pulak dengan raya. Ramai juga yang email tanya ke mana? Tak apalah dah semakin ramai penulis-penulis blog generasi baru, cukuplah saya tumpang tengok dan tumpang baca sementara waktu tengah sibuk ni.

Banyak juga komen-komen yang saya terima tapi semuanya macam hamPAS sebab pengulas-pengulasnya daripada pengaji-pengaji pondok yang tak ambil berkat apa yang mereka mengaji selama di pondok. Penuh dengan cacian dan maki-hamun serta mencarut. Yang disiarkan hanya beberapa sahaja.

Mengambil kesempatan Aidilfitri yang ada lagi ni, saya mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua pengunjung dan pembaca. Maaf, saya lama tak kemaskini blog Pemuda Pelapis. Insya'allah kalau diizinkan nanti saya akan kembali mengemaskini dengan perkembangan semasa politik tanahair.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih singgah untuk berkongsi idea atau berdebat di blog ini. Pembabitan anda di dalam mengemukakan komentar dan pendapat sangat dihargai.

Pahit, manis, pedas, merdu atau sumbang adalah asam garam dalam mengharungi liku-liku kehidupan ke arah membentuk jati diri serta kecekalan jiwa cuma elakkan perlakuan biadab yang keterlaluan. Namun begitu, komentar anda adalah tetap menjadi tanggungjawab anda sendiri jika sekiranya berlaku sebarang perkara yang berbangkit.

Jika anda menggunakan "Anonymous" sila sertakan nama samaran @ nama sebenar pada awal posting atau di penghujungnya. Anonymous tanpa sebarang nama samaran @ nama sebenar tidak akan dilayan dan tidak disiarkan.

Sebelumnya semua komentar tersiar secara automatik tanpa ditapis tetapi kini ia harus melalui proses "moderation" sebelum disiarkan, memandangkan banyaknya komentar yang tidak berkaitan, tidak berkualiti, merapu dan melalut serta menyalahgunakan kebebasan di ruangan blog ini.

Harap maklum!