Perhatian kepada semua pengunjung yang dihormati: Sila nyatakan nama sebenar atau nama samaran di awal atau di hujung komentar bagi anda yang menggunakan "Anonymous". Kegagalan mematuhi pesanan atau komentar yang berbahasa melampau tidak akan disiarkan. Harap maklum!
_________________________________________________________

Pemuda Pelapis
Berikut adalah video yang sempat dirakamkan semasa menyambut kepulangan para pemimpin dan rombongan Di Raja turun dari Istana Iskandariah, Bukit Chandan, Kuala Kangsar setelah selesainya majlis angkat sumpah MB baru negeri Perak Darul Ridzuan.

VIDEO INI MENGANDUNGI 6 BAHAGIAN

Video ini telah terlebih dahulu saya muatkan di YouTube.

Untuk siri kepulangan ini, kita dapat melihat tingkahlaku dan wajah-wajah Melayu penyokong Pakatan Rakyat yang terlalu biadab dan derhaka kepada Raja dan pemimpin. Itulah agaknya didikan serta ajaran yang diasuh oleh para ketua dan pemimpin mereka.

Anwar Ibrahim adalah dalang nombor satu. Nizar adalah sebiol-biol balaci yang berjaya dilembukan oleh Ngeh dan Anwar peliwat.

Kepada pihak berkuasa yang sedang mencari beberapa lagi penyokong Pakatan Rakyat yang telah membuat rusuhan pada hari berkenaan, harap dapat membuat rujukan di sini sekiranya mereka yang dicari itu berkemungkinan ada di dalam rakaman ini.

Pihak berkuasa dan Majlis Raja-Raja disarankan mengambil tindakan tegas ke atas Anwar Ibrahim, Nizar, Karpal Singh serta bekas ahli-ahli exco dan wakil-wakil rakyat PR negeri Perak. Dalam isu ini ISA amatlah wajar digunakan.

0 Responses