Perhatian kepada semua pengunjung yang dihormati: Sila nyatakan nama sebenar atau nama samaran di awal atau di hujung komentar bagi anda yang menggunakan "Anonymous". Kegagalan mematuhi pesanan atau komentar yang berbahasa melampau tidak akan disiarkan. Harap maklum!
_________________________________________________________

Pemuda Pelapis
Keputusan BN tidak bertanding DUN Penanti yang dibuat DS Najib semalam menyakitkan hati DS Anwar yang mengharapkan BN akan melayani cetusan idea bahlolnya yang sengaja mengheret orang lain turut serta dalam pilihanraya kecil hanya untuk menyelesaikan konflik dalaman partinya.

Dalam kenyataan bengong dan bangang DS Anwar yang dilaporkan Malaysiakini, beliau berkata buat pertama kalinya UMNO/BN tidak bertanding apabila ada kekosongan kerusi dan ia seolah-olah tidak munasabah. Begitulah katanya.

Daripada kenyataan beliau itu boleh disimpulkan bahawa DS Anwar memang bengong dan bangang malahan beliau juga cetek pengetahuan kerana apa yang berlaku ini bukanlah baru pertama kali dilakukan UMNO/BN.

Malah keputusan ini disambut baik oleh Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng yang juga Ketua Menteri Pulau Pinang. Beliau berkata ia pernah dilakukan oleh BN semasa pentadbiran Perdana Menteri kedua Tun Abdul Razak pada pilihan raya kecil Menglembu di Perak pada tahun 1975. Isu PRK Penanti menyebabkan DS Anwar "membabikan" kenyataannya.

Dari sini kita boleh membezakan pengetahuan sejarah politik Lim Guan Eng lebih baik daripada DS Anwar yang dibanggakan oleh para penyokong bodohnya. Sepertimana kata orang tua-tua, "dalam cerdik ada bodohnya dan dalam bodoh ada cerdiknya". Jadi tak payahlah DS Anwar nak berlagak seperti "Profesor Serba Tahu" dalam semua hal.

Menambah lagi kepada rasa sakit hati dan tidak puashati itu DS Anwar yang kelihatan bengap akhir-akhir ini melemparkan fitnah dan tuduhan baru kepada UMNO/BN. Katanya dua calon Bebas yang bakal bertanding menentang Mansor Othman, Timbalan Pengerusi Perhubungan PKR Pulau Pinang mendapat tajaan daripada UMNO/BN.

Adalah tidak menghairankan bagi UMNO/BN dengan segala fitnah dan tuduhan DS Anwar atau semua pemimpin pakatan haram PR kerana ia seolah-olah sudah menjadi darah daging mereka sejak zaman-berzaman lagi. Fitnah adalah pelengkap perjuangan mereka yang mana rakyat bahlol sahaja yang sedia menyokong.

Tanpa fitnah dan tanpa tuduhan mereka rasa tidak lengkap setiap kenyataan akhbar yang dibuat di samping tiada kepuasan diri. Walaupun dia tahu dan sedar fitnah itu lebih berat dosanya daripada membunuh tetapi dia dan mereka (pakatan haram PR) tetap lakukan demi kepuasan. Segala kerja-kerja gila akan mendatangkan satu kepuasan kepada DS Anwar. Sebab itu juga gamaknya beliau gemar meliwat untuk mendapat kepuasan luarbiasa.

Golongan munafik akan tetap nampak munafik sampai bila-bila pun. Susah untuk membentuk golongan munafik berubah dan kembali ke pangkal jalan. Umpama anjing yang suka makan tahi, tak dapat makan hidu pun dia sanggup. Itulah kata perbidalan yang paling tepat untuk DS Anwar Ibrahim dan para pemimpin pakatan haram PR.

Tuduhan yang tidak disertakan dengan bukti dan saksi adalah jelas satu fitnah. Fitnah sebegini tidak menjadi kudis kepada semua pemimpin pakatan haram PR dan tidak ditakuti mereka kerana ulamak-ulamak PAS (ular dalam semak) sentiasa ada di belakang DS Anwar untuk menyokong apa sahaja dosa-dosa yang dilakukan DS Anwar termasuklah mempertahankan adegan-adegan liwat yang dilakonkan beliau selama ini.

N.Ajis dan Hadi Awang umpama tuhan dalam pakatan haram PR yang akan menghapuskan segala dosa-dosa rakan-rakan pemimpinnya.

2 Responses

  1. Nampak sangat saudara ni takutkan pengaruh Anwar pada tahap melampau. Mana saudara tahu Anwar sakit hati? Gumbira lah adanya...moga2 pengundi UMNO akan lakukan protes dengan mengundi calon PR. Nampaknya semakin bertambah la jumlah undi yang akan diperolehi PR. Makin senang la laluan kita.

    Harap2 SPR berani mencuba menggunakan dakwat kekal. Ye la, tak perlu risau UMNO kurang undi lagi sebab UMNO tak bertanding.