Perhatian kepada semua pengunjung yang dihormati: Sila nyatakan nama sebenar atau nama samaran di awal atau di hujung komentar bagi anda yang menggunakan "Anonymous". Kegagalan mematuhi pesanan atau komentar yang berbahasa melampau tidak akan disiarkan. Harap maklum!
_________________________________________________________

Pemuda Pelapis

Menuduh tanpa bukti yang kukuh dianggap satu fitnah dan perlakuan tidak bertanggungjawab ini adalah sikap melampau yang keterlaluan oleh seseorang yang suka berselindung di sebalik tabir kesucian agama Islam. Inilah kredibiliti pemimpin PAS yang sungguh hina di akhir zaman ini.

Khalil Idham Lim, ADUN Titi Serong sengaja mencuri perhatian setelah merasakan dirinya sudah lagi tidak popular akibat kejatuhan kerajaan pakatan haram PR di Perak. Beliau sekarang sengaja melempar tuduhan berbau fitnah terhadap Menteri Besar Perak, Dato' Seri Dr Zambry Abdul Kadir dan BN kononnya menggunakan khidmat bomoh bagi menjampi kerusi V. Sivakumar, Speaker DUN Perak yang akan dipecat pada persidangan 7 Mei Khamis ini.

Pemimpin munafik tegar ini seolah-olah sengaja mencari balah dengan mewujudkan fitnah tetapi tiada bukti. Bila ditanya lanjut si kafir harbi yang baru mengenal Islam itu hanya menjawab,

"Kita ada bukti yang diberitahu (oleh) sumber tertentu. Maka saya buat kenyataan (kepada media)," katanya kepada Malaysiakini hari ini.

"Sekarang masalahnya, orang memberitahu saya, (itulah) bukti saya. Maklumat daripada orang yang tahu betul cerita ini." Cerita penuh di sini...

Betul-betul mangkuk hayun si Cina yang mengaku Islam itu. Sembah patung tokong semula lagi baik kalau masih tak faham apa itu Islam. Hanya memalukan Islam sahaja. Kalau nak tuduh pastikan ada bukti kukuh dan perlu bawa beberapa saksi bagi menguatkan dakwaan. Setakat kata ada orang beritahu sesiapa pun boleh cakap macam tu.

PAS patut merasa malu dan terhina mempunyai pemimpin sebaghal Khalil Idham Lim yang tidak faham prosedur mendakwa mengikut lunas-lunas Islam. Jika saya Presiden PAS atau Mursyidul Am PAS, rasanya beruk makyeh inilah yang mula-mula sekali saya campak ke lubang najis paling dalam.

Tindakan Dato' Seri Dr Zambry Abdul Kadir membuat laporan polis dan mahu mengambil tindakan undang-undang terhadap biawak hidup seperti Khalil Idham Lim adalah satu tindakan yang tepat. Cina lahanat yang bertopengkan Islam hanya mencemarkan kesucian agama Islam dan wajib diperangi sepertimana kafir harbi.

Saman jangan tak saman, kasi Cina Islam palsu itu tergolek dog (anjing) bayar saman sampai muflis.

4 Responses
  1. ..dunia sudah moden..tapi otak masih primitif...

    ada lagi orang percaya bomoh ye..

    ..jangan jadi cam alahyarham datuk mazlan je lah..dipotong 24 bahagian oleh mona fendi..

    masyaallah


  2. hahah datuk mazlan pun percaya bomoh... haha org umno tu... :)

    kalau tak betul report polis je watpe? saman la... ni tak... takut ke?
    (sidang dun 7/5/09) untuk mengetahui laporan media dari dunia ... hehe

    http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/05/berita-dr-saentero-dunia-apabila-lanun.html


  3. Anonymous Says:

    >>Drp Pemuda Kuih Lapis<<

    Tiba2 jer hang iktiraf kaedah mendakwa cara islam...hudud ler tu (saksi & bukti).
    Bila kes DSAI & Eli hang buat pekak H1N1 jer pulak.

    Apa ni...gelojoh sangat hang menaip...kan dah terbongkar kekurangan/kelemahan (bahasa sopan) diri hang tu

    Bila kena kat lawan hang, nak guna kaedah sivil tapi bila kena kat diri sendiri nak guna hudud...guna hudud bila rasa ada untung jer.

    Zambry kalah pulak tu...mesti hang dah kena strok...hehehe

    Setuju dgn Baginda Reformasi...kalau tak betul, saman jer la...apa takut...Zambry kan ada Ceplos...

    Lagi sekali...kalau hang taknak publish post aku ni...aku tak kisah...asalkan hang dah baca.


  4. Anonymous Says:

    kesian tengok puak pr. depa nampak apa orang lain buat tapi depa buat sendiri pulak tak nampak.

    memang sah ada pakai bomoh. sebab tu sivakumar tak mau bangun dari kerusinya pasal pungkok dia dah terlekat pada kerusi. kena angkat.

    hebat betul bomoh bn ni. tapi apasal bomoh ni stop kat kerusi sivakumar saja.

    oh! lupa pula. ada satu lagi kerusi yang bn dah pakai bomoh iaitu kerusi kereta camry nizar. sebab tu nizar pun tak mau lepaskan camry pasal pungkok dia pun dah terlekat pada kerusi camry.

    adun tt serong tu nak tonjolkan dirinya. sebab nik aziz dah halalkan nga yang dah sah cina kafir. tak payah masuk Islam.

    sia-sialah adun Islam cina ni tak dapat respek dari nik aziz.

    kalau betul, suruhlah orang yang beritahu adun tu dedahkan. apasal takut?

    kalau betul-betul Islam, suruh empunya badan dedahkan. straight to the point. berikan bukti kukuh. habis cerita.

    pas kan lebih Islam dari orang Islam lain.