Perhatian kepada semua pengunjung yang dihormati: Sila nyatakan nama sebenar atau nama samaran di awal atau di hujung komentar bagi anda yang menggunakan "Anonymous". Kegagalan mematuhi pesanan atau komentar yang berbahasa melampau tidak akan disiarkan. Harap maklum!
_________________________________________________________

Pemuda Pelapis

Episod gila kuasa oleh pakatan haram PR di Perak yang terang-terang kehilangan majoriti DUN Perak terjawab hari ini setelah hakim Mahkamah Rayuan, Datuk Md Raus Shariff yang bersidang bersama dua lagi hakim, Datuk Zainun Ali dan Datuk Ahmad Maarop sebulat suara mengisytiharkan Dato' Seri Dr Zambry adalah MB Perak yang sah mengikut undang-undang dan perlembagaan. Sila klik untuk berita penuh...

Nampaknya "undang-undang dan perlembagaan rimba" yang digunapakai oleh kepimpinan pakatan haram PR selama ini jelas gagal memanipulasi hak perlembagaan dan perundangan yang hakiki. Kalau ditanya kepada budak-budak tadika yang berhingus pun mereka akan pandai menjawab angka 31 lebih besar daripada angka 28.

Dato' Seri Nizar dan gerombolannya wajib kembali menduduki kelas tadika kemudian meniti sekolah rendah sehingga sekolah menengah untuk sekali lagi melalui alam persekolahan agar betul-betul memahami matematik semudah itu.

Keputusan Mahkamah Rayuan petang tadi membuatkan Nizar, Ngeh dan Nga khususnya benar-benar kelihatan terseNGEH dan terNGA-NGA secara paksa namun di kalbu mereka bagaikan jarum karat berbisa menikam dan menusuk sehingga hatinya yang pekong itu pecah bernanah.

Nampak saja lakonan mereka konon menyambut baik keputusan itu malahan kerakusan untuk merampas kuasa akan terus diusahakan puak-puak pakatan haram PR yang tidak bermaruah dan tiada harga diri itu kerana "Nizar lembu" yang "dibalacikan" Ngeh dan Nga masih tidak berpuashati. Semangat dan jiwa komunisnya bagaikan sudah sebati dengannya ekoran pernah diasuh selama 11 bulan di bawah ketiak tengit Ngeh dan Nga semasa angkuh berkuasa.

Beliau telah menyatakan hasratnya untuk memfailkan rayuan di Mahkamah Persekutuan dalam tindakan susulannya setelah diarahkan oleh dua ekor Cina komunis kafir lahanat, Ngeh dan Nga. Nampaknya Nizar terus merelakan dirinya ditunggang oleh kedua-dua kafir harbi itu demi habuan besar yang telah dijanjikan oleh "master mind" DAP agar lebih cepatlah Melayu Perak berpecah dan dilaga-lagakan sampai hancur berderai.

Amatlah malang jika rakyat Perak berbangsa Melayu dan beragama Islam masih lagi menyokong pakatan haram PR kerana kebutaan hati dan kebutaan minda tidak memahami undang-undang dan perlembagaan yang sedia-ada.

Pakatan haram PR tidak sekadar haram pada undang-undang serta perlembagaan malahan turut haram di segi hukum tuhan kerana menyokong kumpulan kafir harbi yang sepatutnya sudah jatuh wajib bagi umat Islam memerangi mereka. Golongan kafir yang boleh disokong hanyalah kafir zimmi sahaja kerana golongan ini taat kepada pemerintah Islam. Kafir zimmi hanya ada dalam BN dan tidak berada dalam kelompok pakatan haram PR yang tidak berdaftar itu.

0 Responses