Perhatian kepada semua pengunjung yang dihormati: Sila nyatakan nama sebenar atau nama samaran di awal atau di hujung komentar bagi anda yang menggunakan "Anonymous". Kegagalan mematuhi pesanan atau komentar yang berbahasa melampau tidak akan disiarkan. Harap maklum!
_________________________________________________________

Pemuda Pelapis
Pemimpin Islam pakatan haram PR kena TEST cium babi macam ni barulah betul tanda sokongan tak berbelah bagi dengan projek mega ternakan babi di Selangor. Lakukan masa majlis penyerahan baka babi nanti. Media Harakah dan Suara Keadilan kena buat liputan besar-besaran termasuk semua blog penyokong pakatan haramjadah.

Melalui tiupan angin, dibawa binatang dan dengan cara bawaan manusia yang keluar masuk negara yang dijangkiti virus itu kini penyakit merbahaya selsema babi atau dikenali dengan nama lebih sopan sikit A-H1N1 telah merebak masuk ke Malaysia dan 2 kes dikesan di Pulau Pinang.


Dalam tulisan dulu-dulu semasa isu hangat penternakan babi untuk dijadikan projek mega oleh kerajaan pakatan haram PR di Selangor alasan yang diberikan oleh Khalid gagap ialah kerana teknologi moden.

Apakah negara seperti Mexico tak menggunakan teknologi moden sehingga virus itu menular dan menjangkiti ramai penduduknya yang kini tersebar meluas ke serata dunia? Hebat sangatkah teknologi moden yang difahami si Khalid gagap dengan exco-exconya?

Apakah jaminan tiada penyakit bahaya yang akan direbakkan oleh binatang bernama babi itu di Malaysia? Mungkinkah Khalid gagap dan rakan-rakan exconya mempunyai teknologi lebih advance daripada pengusaha babi Mexico?

Malang kepada 2 rakyat kita yang didapati dijangkiti virus selsema babi di Pulau Pinang itu. Sepatutnya penangan virus A-H1N1 itu biar dirasai sendiri oleh Teresa Kok sebagai exco yang mencadangkan projek babi mega itu, kemudian biarlah berjangkit kepada Yaakop Sapari exco gembala babi negeri Selangor.

Seterusnya biar menular dan menjangkiti semua pemimpin-pemimpin pakatan haram PR yang menyokong pelaksanaan projek babi itu seperti N.Ajis, Hadi Awang, Anwar Al-Juburi, Nizar Al-Beruki dan semua yang lain termasuk para penyokong pakatan haram PR yang turut membela kepentingan projek babi Selangor.

Jika kafir-kafir yang tidak faham tentang bahaya babi tak apalah juga, ini para ulamak seperti N.Ajis dan Hadi Awang sama naik menyokong projek babi tersebut sedangkan dalam A-Quran dah terang-terang menyebut betapa bahayanya binatang babi kepada kehidupan manusia.

Nah kau! hari ini Allah SWT dah buktikan apa yang Dia nyatakan dalam Al-Quran. Apakah ulamak PAS yang hanya layak digelar ULAR DALAM SEMAK itu masih buat-buat bodoh dan bahlol? Tak faham-fahamkah lagi kalian dengan bala dan malapetaka yang melanda dunia sekarang? Bukankah ini amaran Allah SWT agar kita menjadi manusia yang berfikir?

Nak mintak tolong N.Ajis dan Hadi Awang jawab isu selsema babi ini dengan terang dan jelas. Kalau kafir-mengkafirkan sesama Islam ada fatwanya, isu ini juga perlu dibuat fatwa oleh Hadi Awang. Buat fatwa, jangan tak buat...

4 Responses
  1. Lagi saudara cuba menunjukkan kebengapan diri pada tahap meloyakan.

    Cuba bandingkan:

    ternak babi secara tradisional, bersepah sana-sini, melepaskan najis terus ke sungai, ada ladang haram, ada yang berlesen, tak tersusun, ada yang dekat dgn rumah penduduk.. YANG DIAMALKAN KERAJAAN UMNO SELAMA 50 TAHUN.

    dengan ladang yg sistematik, teratur, najis dikumbah secara moden YANG CUBA DIRANCANG KERAJAAN PR.

    Mana yang baik? mana yang lebih bersih? mana yang lebih kurang risiko penyakit? Tepuk dada tanya kepala lutut saudara.


  2. kembara putih,

    nak nyampuk pastikan baca sampai faham bongok...

    perenggan 3 dan 4 tak baca ke? hang ni lebih-lebih meloyakan... atau hang baca tadi dengan kepala lutut hang? ckp bangang karang kecik hati pulak...


  3. tabuan Says:

    Kembara putih, tabuan ingin menyentuh pasal komen tuan utk posting pemuda pelapis atas tajuk "nizar mb iblis"

    tuan ada mengatakan bomoh dan umno tidak boleh dipisah kan.
    Adakah tidak boleh di pisah kan ini maksud tuan macam cincin datuk husam org kanan tuan guru@nahkhoda tua dengan tangan nya.
    Bukan kah tindakan husam itu menjerumus kepada pekara-pekara syirik kepada Allah swt.
    Untuk lebih lanjut tuan boleh baca di dairymaya tulisan MSO.

    P/s:Ketua dewan ulama PAS pon boleh cakap belit-belit, ulama apa ni


  4. Anonymous Says:

    >Pemuda kuih lapis<

    tak tau la naper aku suka baca blog hang ni...nak kata best...takpon...buat aku naik minyak ada la tapi kena sabar...

    kpd tabuan,
    apa hukumnya sarung cincin di jari?
    mohon penjelasan dari yg cerdikpandai ilmu agama...bukan yg cerdik dgn kata2 kesat dlm blog.

    kpd pemuda pelapis,
    apa pasai hang kelam-kabut sangat ttg ternak babi secara moden di s'gor. Hal tu masih diperingkat kajian...belum buat ladang ternak lagipun.
    Bila ada kes H1N1 ni, kerajaan negeri akan masukkan dlm pertimbangan la...kalau dulu setuju nak buat 1000 ekor mungkin skrg diturunkan ke 500 je.
    Aku bomoh hang dgn daun kari kang tau la hang.
    Moga2 Nizar menang...amin.
    Kalau zambry yg menang...insyallah ada hikmah utk PAS & rakyat Perak.