Perhatian kepada semua pengunjung yang dihormati: Sila nyatakan nama sebenar atau nama samaran di awal atau di hujung komentar bagi anda yang menggunakan "Anonymous". Kegagalan mematuhi pesanan atau komentar yang berbahasa melampau tidak akan disiarkan. Harap maklum!
_________________________________________________________

Pemuda Pelapis
Berlandaskan kepada fakta dan kenyataan sejarah, selain daripada kaum Melayu, orang-orang asli dan masyarakat peribumi di Sabah dan Sarawak, lain-lain kaum yang ada di Malaysia adalah sebagai kaum pendatang yang kemudiannya diterima dan diiktiraf oleh kepimpinan Tanah Melayu sebelum merdeka lagi.

Penjelasan ini ada diterangkan di dalam artikel penulisan Tun Dr Mahathir di blog beliau bertajuk "The Malaysian Social Contract" atau "Kontrak Sosial Malaysia" bagi kefahaman kita semua sebagai warganegara Malaysia yang merdeka. Perihal ini sama-sekali tidak wajar dipertikaikan oleh kaum bukan Melayu dan tidak seharusnya dijadikan satu isu yang menjurus kepada api perkauman. Sila klik untuk rujukan...

Saya menyentuh kembali topik ini setelah adanya beberapa budak bukan Melayu yang terencat akal dan terlalu biadab serta kurang ajar melepaskan komen di blog ini dengan mengecam dan menghina kaum Melayu dan kesucian agama Islam sebagai agama rasmi negara. Ini dianggap sebagai satu perbuatan yang amat tidak bertanggungjawab dan boleh dikenakan tindakan undang-undang sepertimana seorang budak lelaki cina warga Malaysia yang pernah menghina lagu kebangsaan dan jalur gemilang sebelumnya. Apa yang berlaku ini adalah lebih berat daripada isu berkenaan kerana beliau menghina laungan azan 5 kali sehari, menghina Al-Quran kononnya sebuah kitab yang diciplak daripada Injil dan turut menghina kemuliaan Nabi Muhammad SAW. Terdapat 6 komen terawal kesemuanya yang dimaksudkan. Sila klik untuk rujukan...

Saya percaya mereka adalah golongan "mental retarded" asuhan ibubapa yang tidak terpelajar. Kefahaman komunisme yang diserapkan ke dalam diri mereka juga tidak mustahil ditiupkan oleh ekstremis agama lain dan para pemimpin bukan Melayu daripada parti pembangkang atau kemungkinan daripada parti-parti komponen BN sendiri (wallahu'alam). Harus difahami bahawa ini bukan satu tuduhan melulu bahkan dipercayai ada kemungkinan ianya berlaku kerana akhir-akhir ini isu-isu perkauman sering digembar-gemburkan oleh pelbagai pihak yang irihati dengan hak-hak istimewa orang-orang Melayu. Apakah mereka berhasrat mahu mengundang "Peristiwa 13 Mei" untuk kali kedua?

Saya memberi kebebasan tanpa menapis semua komen bertujuan memudahkan sesiapa sahaja untuk mengulas dan memberi pendapat tetapi malangnya kemudahan yang disediakan telah disalahgunakan untuk mengundang situasi tidak baik. Apa yang berlaku ini adalah sebagai satu kewaspadaan di masa akan datang dan segala komen-komen seumpamanya akan dipadamkan pada masa akan datang.

Yang tertera itu sengaja dibiarkan untuk rujukan dan bukti semasa kepada semua pembaca khususnya anak bangsa Melayu dan para pemimpin Melayu dan juga kepada pihak berkuasa untuk mengambil tindakan. Kita masyarakat Melayu harus membuka minda dan sedar bahawa kita orang-orang Melayu telah berani dicabar oleh kaum pendatang yang amat bangsat yang tidak tahu berterima kasih dan tidak tahu mengenang budi setelah spesis mereka membiak dan melata di bumi Malaysia ini. Bangkitlah dari lamunan wahai Melayu bangsaku! Pertahankan Islam agama suci kita wahai saudaraku!

Walau apa pun di sini saya sertakan alamat IP mereka ketika saat mereka melakukan posting-posting berkenaan. Kepada pihak berkuasa, Suruhanjaya Multimedia dan pakar-pakar ICT diminta agar dapat membantu di dalam usaha-usaha pemantauan atau mengesan lokasi yang sering digunakan. Kita faham dewasa ini banyak terdapat kemudahan "Cyber Cafe" dan juga "Hot Spot Wifi" di mana-mana sahaja. Namun pepatah ada mengatakan, "sebijak-bijak tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga". Saya yakin suatu hari budak-budak yang terlalu hina dan paling rendah mentaliti ini bakal terperangkap di dalam jerat yang mereka cipta sendiri.

ALAMAT IP DI ANTARA JAM 6:40 PAGI HINGGA 7:05 PAGI (15 NOVEMBER 2008) SEWAKTU POSTING KOMEN YANG DIBUAT OLEH GOLONGAN KAFIR HARBI TERSEBUT:

Kuala Lumpur Wilayah Persekutuan Malaysia
121.120.52.120

Kuala Lumpur Wilayah Persekutuan Malaysia
132.115.in-addr.arpa (115.132.7.225)

Puchong Selangor Malaysia
118.101.55.140

Sekian Pemuda Pelapis melaporkan untuk makluman kepada pihak-pihak berkuasa di dalam menangani isu-isu sebegini agar sesuatu yang terlalu sensitif seperti ini tidak seharusnya dibiarkan berulang pada masa-masa akan datang. Keamanan, ketenteraman, kesejahteraan, keharmonian dan kedaulatan negara adalah tanggungjawab bersama.

Kemaskini jam 11:31 PM: Mohon kerjasama semua pihak pengunjung dan pembaca Islam dan Melayu agar menyebarkan alamat IP berkenaan untuk tujuan siasatan segera. Jika kita sayang dan mendaulatkan agama Islam dan bangsa Melayu, sama-samalah kita bertanggungjawab mencari golongan KAFIR HARBI yang telah nyata ini untuk diberikan hukuman yang sewajarnya.

20 Responses
  1. kulatlapok Says:

    salam Bro:

    Dimanakah mereka2 yang bertanggungjawab mencipta ISLAM HDHARI?? kenapa mereka membisu seribu bahasa?? Dimana pihak2 yang menjaga kepentingan Agama Islam negara ini?? Susah mahu cakap bro, sedangkan pemimpin ketua agama negeri pun pi rasmikan kelab eksklusif arak di ibu negara...amcam mahu cakap lagi...?


  2. Anonymous Says:

    Terima kasih Sdr Pemuda Pelapis.
    Terus kan penjuangan anda.
    arjuna waspada


  3. Saya akan siarkan Tuan. Kurang Ajar betui.


  4. azreen Says:

    wahai en kulat
    jangan salahkan islam hadhari jika pas pn hanya berdiam diri semasa forum oleh BAR yang menghina islam! tidak perlu menunding jari.. yang penting kita umat Islam bersatu!

    ni contoh blog bdk cina komunis http://asylum60.blogspot.com/


  5. add Says:

    Kulatpok:
    Tak de beza nya antara Islam Hadari(versi Pak Lah) dengan Masyarakat Madani (Versi Dsai masa umno).
    Apa yang dapat hasilnya. Dan apa pula kelebihan pentadbiran Islam di Kelantan????
    Gejala sosial bertambah-tambah.Syarikat perumahan terkemuka SBJ pun Cina, cuma pakai Proksi nama melayu je. malahan harga rumah lagi mahal dari sesetengah dikawasan selangor. Mengapa harga rumah boleh mahal? tak ke ada masyuk oleh sesiapa??? tak kan pemimpin Umno kot. Pemimpin umno ada masyuk kalau KJ bagi projek untuk taja G7 ke perwakilan je.


  6. Anonymous Says:

    sememangnya bangsa cina ini adalah satu bangsa yang mana mempraktikkan kepura-puraan, pembohong, penipu, pemeras, lupa daratan, tidak mengenang budi dan macam-macam lagi.
    Siapa pejuang tanahair.. adakah mereka bangsa cina..datang ke tanahair pun di bawa oleh penjajah..yang mana mereka ini miskin di negara sendiri....kita bangsa melayu lah yang dikatakan pejuang tanahair sejati/ulung...dari penjajahan portugis/belanda/inggeris/jepun dan komunis yang sebangsa dengan mereka dan sealiran kefahaman komunis..berapa ramai pejuang melayu yang telah gugur di bumi ini dari kurun ke 11 hingga lah ke hari ini... adakah tercatat di dalam lipatan sejarah bahawa bangsa cina ini pejuang tanah melayu..nama pun dah tanah melayu diakui sendiri oleh penjajah terdahulu...ni nak memandai kata tanah ini bukan milik orang melayu...sememangnya layak orang melayu menjadi tuan di bumi melayu...ingat kamu bangsa cina ..bumi ini milik kami...sekali lagi kamu mempersoalkan ketuanan melayu..bererti kamu mengundang kemarahan serta padah yang bakal kamu rasakan...mungkin lebih teruk dari 13 mei...kami takkan berdiam atau membisu..jangan di jolok sarang tebuan bahkan bukan sahaja orang yang menjolok sahaja yang kena sengatan bahkan orang disekeliling kamu pun bakal terima...

    AL SABIL


  7. add Says:

    al sabil,...betul..betul..betul


  8. Ajeem Says:

    bukan melayu dilihat semakin biadap kerana melayu terlebih biadap..UMNO mendidik melayu supaya 'biadap'.hasilnya bukan melayu turut menjejak langkah...jadi,ikutlah acuan UMNO jika mahu melihat bukan melayu terus biadap...


  9. add Says:

    Saudara ajeem,
    cakap jangan sebarang cakap, tulis jangan sebarang tulis, waspada dan fikir secara lojik bila berkata-kata.awak tu dari parti mana nak kata pada umno macam tu. orang sabah sarawak dok menagih dan menguggut kerajaan bn sekarang ni ,adakah hasil usaha umno???.

    Kalau tak diberi jawatan ugut, tapi bila dah beri jawatan tak reti nak jalankan tugas malah,yb dari S&S ni bercakap bahasa malaysia pun masih lintang pukang lagi


  10. Ya betul tu..
    Saya tengok kat dlm lamn blog dan forum, byk perkataan yang kurang sopan :-)
















    Forum Generasi Muda
    http://Forum1Malaysia.blogspot.com
    Blog Pilihan Generasi Muda
    http://pro-faizal.blogspot.com
    Aura Baru Pemuda UMNO
    http://TeamPemudaUMNO.blogspot.com


  11. bungaraya Says:

    Kalau nak tahu cina tun terlampau jahat tengoklah siapa Ah Long? adakah dari kaum melayu dan islam?
    Tapi siapa yang ramai meminjam dengan Ah Long? Kenapa pinjam?
    Apapun tahniah atas penulisan anda. Bulu ku meremang bro. Rasanya kan ku tembak saje babi bangsat itu.


  12. add Says:

    Sekor lagi nuar berahi..m .tu sekor dalaj yang perlu kita tembak.


  13. add Says:

    Sori typing error bukan dalaj tapi dajal


  14. kulatlapok Says:

    salam ADD:
    Ada suatu ungkapan iaitu "Jangan engkau terlalu membenci sesorang itu kelak orang yg enkau benci itu akan menjadi pujaan dan sanjugan dirimu sndiri" nasihat ini memnag terbukati kebenarannya.. wallahu'alam


  15. add Says:

    Salam Kulatpok :
    Saya dah lama menyayangi Anwar Berahi..m semasa dalam UMNO dan semasa DSAi ni nak kena tangkap dulu di satu stadium, beliau disorok oleh kumpulan saya dari pihak berkuasa. Kita ingatkan memang baik manusia ni rupanya memang DAJAL ....

    Saya nak tanya apa dalil DSAI ini baik dan bagus? cuba beri 10 dalil cukup lah tak payah 50 dalil...


  16. kulatlapok Says:

    salam Add:

    Ohhh rupanya hang semacam dah terkenalah, tu yg seperti balik ke pangkal jalan tu..aku pun idaklah kata DSAI ni seorang manusia yg perfect.. cuma bila perkataan DAJAL ni bro.. adalah sejenais makhluk yg diturunkan merosakkan agama Islam.. tu yg ada naik syeehh sikit tu... tapi aku tak mampu nak bagi DSAI 10 dalil kebaikan, bimbang aku akan tergolong dari manusia yang HIPOKRIT.... APA YANG PENTING YANG NYATA ITU ADALAH KENYATAAN... Wallahualam.


  17. add Says:

    Bukan terkena la,cuma masa tu info tak banyak dan percaya dengan kata-kata nuar bontot ni.


  18. Salam semua rakan-rakan komentar yang budiman,

    Saudara Add dan KulatLapok dah nampak berdebat terkeluar topik pulak dah. Kita bincang soal kafir laknat yang biadab bukan soal Anwar Ibrahim. Apa daaa...!!! you all ni.

    Dah ada sesiapa dapat kesan lokasi IP yang diberikan tu ke? Kan lebih afdhal kalau isu tersebut kita sama-sama sepakat mencari depa sampai ke lubang cacing? Tangkap depa tu kita serah pada polis dah nampaknya polis pun macam dah tak tahu lagi nak buat kerja, kita sajalah tolong tangkap sebagai teladan kepada PDRM bahawa rakyat lebih bertanggungjawab menegakkan hak agama dan bangsa.


  19. add Says:

    Mohon maaf kepada blogers semua.


  20. kulatlapok Says:

    salam Add n Pemuda Pelapis:

    1.Untuk Add kita bertelagah bukan untuk mencari kemenangan malah tak dibayar sesenpun tapi diruangan ini kita mencari kebaikan untuk semua. Lagi pulak kalau kita berbincangan, berbahas soal2 agama, lagi Allah SWT suka. Teringat aku ada suatu hadis, sekiranya seseorang itu bercakap soal agama (untuk kebaikan Islam) sesama mereka, itu adalah lebih baik dari dia sembahyang sunat 1000 rakaat. Ok sdr. Add. aku pun mintak maaflah jugak kalau2 ada yg tersinggung.

    2. Pemuda Pelapis: Topik kau ni memang hangat. Bagus untuk dibahas. Syabas. Tekeluar tajuk tu biasalah bila dah berkait2. tu yg tak jumpa jalan tu.. woookayyyy..!!