Perhatian kepada semua pengunjung yang dihormati: Sila nyatakan nama sebenar atau nama samaran di awal atau di hujung komentar bagi anda yang menggunakan "Anonymous". Kegagalan mematuhi pesanan atau komentar yang berbahasa melampau tidak akan disiarkan. Harap maklum!
_________________________________________________________

Pemuda Pelapis

Keputusan Terkini
Pencalonan Pemilihan Umno 2009

Tarikh Persidangan: 24 Mac 2009 - 28 Mac 2009
(Dipetik dari laman web Malaysiakini setakat jam 12:45am, 2 Nov 2008)


KLIK JADUAL UNTUK LEBIH JELAS

4 Responses
  1. kulatlapok Says:

    salam;

    Terima kasih Bro Info yg diberikan. Paling menarik ialah calon Ketua Pemuda...silap hari bulan...KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA IALAH DATO' KHIR TOYO... dua2calon pesaing pun melopong..??


  2. . Says:

    bro, thanks for the info .. btw, grafik yang disiarkan tu tak berapa jelas. blur .. resolution atau saiz tak betul?


  3. Salam kembali KulatLapok,

    Sama-sama! Memang pencalonan Ketua Pemuda Umno tu agak menarik di mana sehingga semalam Dato' Seri Dr Khir Toyo menduduki tempat kedua pencalonan. Tak mustahil apa yang saudara katakan itu. Dalam politik ni apa-apa pun boleh terjadi.


    Salam saudara Nobisha,

    Sama-sama! Memang tak jelas kalau terus dibaca begitu tetapi di bawah saya telah taipkan makluman supaya KLIK pada jadual/grafik tersebut untuk nampak lebih jelas.


  4. Anonymous Says:

    Salam Horas Sdr PP,

    Kalau buleh dimasukkan skali nama2 bahagian (terutama utk pemuda & timbalan presiden) yg menyokong calon2 tersebut, supaya buleh diketahui bahagian2 yg mana yg mengamalkan politik wang...~


    Raja Naga Soboluson Lubis,
    Pemuda Ipoh Barat