Perhatian kepada semua pengunjung yang dihormati: Sila nyatakan nama sebenar atau nama samaran di awal atau di hujung komentar bagi anda yang menggunakan "Anonymous". Kegagalan mematuhi pesanan atau komentar yang berbahasa melampau tidak akan disiarkan. Harap maklum!
_________________________________________________________

Pemuda Pelapis
Salam sejahtera buat seluruh pengunjung blog Pemuda Pelapis yang beragama Islam, sahabat-sahabat blogger Islam, para pemimpin Islam semua parti-parti politik, seluruh rakyat Islam Malaysia dan buat seluruh warga dunia yang beragama Islam.

Sekali lagi kita umat Islam menyambut ketibaan Hari Raya Aidil Adha atau dipanggil juga Raya Haji atau Raya Korban. Pemuda Pelapis seisi keluarga mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada seluruh umat Islam khususnya kepada Haji-Haji dan Hajjah-Hajjah yang berada di tanah suci kota Mekah Al-Mukarramah. Selamat menunaikan ibadah Haji (rukun Islam kelima) dan selamat kembali dalam keadaan sihat walafiat semuanya.

Sekian, "SALAM AIDIL ADHA" buat semua umat Islam.

2 Responses
  1. Anonymous Says:

    Selamat Menyambut Hariraya Korban moga2 berkat rombongan haji dari Mekah kembali ke tanahair dengan diiringi seribu rahmat buat kita umat Islam di Malaysia. Diharapkan cahaya baru mampu menerangi tanahair kita.


  2. Tuan,

    Selamat Hari Raya Haji...

    Teruskan penulisan tajam Tuan...sedar dan menyedarkan.

    Wassalam.