Perhatian kepada semua pengunjung yang dihormati: Sila nyatakan nama sebenar atau nama samaran di awal atau di hujung komentar bagi anda yang menggunakan "Anonymous". Kegagalan mematuhi pesanan atau komentar yang berbahasa melampau tidak akan disiarkan. Harap maklum!
_________________________________________________________

Pemuda Pelapis

Semalam, 28 Februari 2009: Beberapa ahli keluarga dan lebih 300 orang penyokong Hindraf yang telah diharamkan kerajaan telah berkumpul di IPD Brickfields untuk membuat laporan polis beramai-ramai bagi menuntut layanan perubatan lebih baik kepada pemimpinnya, P.Uthayakumar yang ditahan di bawah ISA.

Beberapa hari sebelumnya pihak PDRM telah memaklumkan awal-awal agar tiada kehadiran secara beramai-ramai bagi tujuan membuat laporan polis di IPD Brickfields tetapi tetap tidak diendahkan oleh keling-keling paria Hindraf itu.

Disebabkan keling-keling paria Hindraf dan PR adalah jenis yang paling celaka (terkecuali India BN) yang tidak faham bahasa maka perhimpunan masih diteruskan sehingga memaksa FRU hadir ke IPD Brieckfields untuk membantu membuat kawalan keselamatan.

Setelah 3 kali arahan bersurai oleh FRU tidak dipedulikan oleh semua si paria yang berhimpun itu maka FRU terpaksa melepaskan tembakan meriam air ke arah kumpulan tersebut. Seorang Ahli Parlimennya, Manikavasagam (PKR - Kapar) dan 17 ahli kumpulan Hindraf ditahan polis untuk memberi keterangan.

Sekali lagi insiden berkaitan Hindraf ini membuatkan Anwar bangkit untuk menjadi "Hero Tamil Malaya" dengan menyelar pihak polis yang bertindak.

Siapa suruh tak faham bahasa? Bukannya polis guna Bahasa Jerman. Arahan sudah diberikan sejak awal kenapa dilanggar? Bila PDRM bertindak kenapa nak disalahkan?

Ingatkan si paria saja yang tak faham arahan polis dalam Bahasa Melayu tapi Anwar pun 2x5 turut tak faham Bahasa Melayu. Kalau dia faham tentu dia tak bela kumpulan ini.

Jika benar Anwar seorang pemimpin yang bertanggungjawab, sepatutnya beliau nasihatkan lagi supaya jangan datang beramai-ramai setelah peringatan diberikan sebelumnya. Dari situasi ini menunjukkan Anwar adalah "batu api @ batu ronson" yang mengapi-apikan lagi keadaan.

Anwar cuba nak tunjuk hebat membela India demi menguatkan lagi pengaruh beliau di kalangan kaum India. Kalau membela golongan India yang ada kualiti tak apalah jugak, ini jenis India golongan kasta paling paria.

Tanpa sokongan puak-puak Hindraf haram ini, Anwar sedar beliau tak akan ke mana di arena politik tanahair jika dinilai pada situasi semasa. Suka tak suka dia kena bela jugak walaupun dia turut dianggap paria.

Anwar amat bergantung kepada semua puak-puak perusuh jalanan yang tidak ada kualiti ini termasuklah golongan penyokong muda Melayu fanatik pakatan haram PR dan kaum Cina bukit. Kalau nak diharapkan sokongan golongan cendekiawan, berapa kerat sangat yang ada dalam pakatan haram PR.

Keadaan ini kalau dibiarkan amat merbahaya kepada negara jika hasrat beliau menjadi Perdana Menteri tercapai kerana Malaysia akan dikenali di mata dunia sebagai sebuah negara "terrorist" atau "pengganas tegar". Klik sini untuk baca "Hero Tamil Malaya" menyelar tindakan polis.

1 Response
  1. Anonymous Says:

    dulu dlm filem melayu jadi hero tapi sekarang dah jadi samseng. orang pun dah malas nak tengok.
    La ni nak cuba-cuba belakon filem tamil la pulak.