Perhatian kepada semua pengunjung yang dihormati: Sila nyatakan nama sebenar atau nama samaran di awal atau di hujung komentar bagi anda yang menggunakan "Anonymous". Kegagalan mematuhi pesanan atau komentar yang berbahasa melampau tidak akan disiarkan. Harap maklum!
_________________________________________________________

Pemuda Pelapis

Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak kini sah bertukar nama kepada Pokok Undangan Negeri (PUN) Perak. Pakatan haram PR berjaya mencipta kelainan yang luarbiasa.

Segala-gala perkara cuba diperbaharui mereka tapi diperbaharui secara menyongsang. Dari tatasusila kehidupan sehinggalah kepada berpolitik, pakatan haram PR mahu dianggap lain daripada yang lain. Mereka memperjuangkan kesamarataan tetapi dalam soal ini mereka tidak mahu samarata.

Kalau ketua pembangkangnya Anwar sukakan tabi'i songsang sebagai amalan kehidupan harian, wakil rakyat Bukit Lanjan pula (Elizabeth Wong) suka bertelanjang dan mengamalkan seks bebas sebagai aktiviti songsang dalam kehidupan bebasnya.

Sementara Haji Hadi banyak mencipta fatwa-fatwa songsang yang bercanggah dengan ayat-ayat suci Al-Quran. N.Ajis pula sudah nyata menyongsang arus dan mendahului Tuhan dalam banyak perkara. Banyak perkara haram telah dihalalkannya dan yang halal telah diharamkannya akibat tidak memenuhi citarasanya.

Ulamak seperti ini tidak lagi ada tempat di hati masyarakat umum kecuali kepada segelintir penyokong tegar mereka sahaja. Selebihnya cuma menganggap ulamak ini sebagai ular dalam semak yang sering mengintai mangsa.

Bekas MB Perak, Nizar tidak mahu akur beliau bukan lagi MB Perak yang sah walaupun Dr Zambry Abdul Kadir telah dilantik secara sah melalui perkenan Sultan Perak tapi dikatakan MB haram sebaliknya Nizar yang sudah jelas gila itu masih menganggap diri beliau sebagai MB yang sah.

Alahai "gila talak" si Nizar ni. Betullah macam Azalina Othman Said kata. Ini satu penyakit paling merbahaya. Penyakit seperti Nizar hanya boleh dirawat di kediaman rasmi Tanjung Rambutan sahaja kerana beliau lebih hampir ke situ.

Kejadian 3 Mac 2009 bila mana sidang haram tergempar di bawah pokok diadakan oleh wakil-wakil rakyat pakatan haram PR, secara langsungnya turut mengesahkan kesongsangan akal V.Sivakumar yang gila kuasa sebagai YDP DUN Perak dek kerana dijajah ejen Karpal.

Sebelumnya benggali Karpal mengisytiharkan dirinya "Raja" juga mencerminkan akal-akal songsang pemimpin pakatan haram PR. Kesiannya mereka tapi kesian yang tak dapat nak ditolong lagi kerana semuanya sudah meraban tamakkan kuasa sehingga tidak malu dan tiada rasa segan mendarjatkan diri sendiri.

Sementara Khalid Ibrahim pula, sering tergagap-gagap di dalam menjelaskan segala isu-isu rasuahnya ketika disoal wartawan dan pihak SPRM. Beliau tidak memahami erti sedekah sebenar menurut tuntutan Islam sebaliknya berprinsip "lembu punya susu, sapi dapat nama" apabila menggunakan wang rakyat Selangor untuk bersedekah atas namanya.

Pendekata, semua perlakuan ini jelas menyongsang hukum, tatasusila dan peradaban manusia yang ada tamadun. Ketamadunan manusia telah cuba diperbaharui secara songsang oleh kepimpinan pakatan haram PR. Mereka pantang diberi sedikit kuasa, habis dirobeknya bagaikan beruk-beruk mendapat bunga.

Memandangkan mereka begitu berkeinginan dan taksub dengan segala bintang kebesaran maka sebagai ucapan tahniah dan menghargai usaha songsang pakatan haram PR yang tidak pernah berputus-asa itu, saya dengan ini menyenaraikan secara rasmi nama-nama calon untuk menerima darjah kebesaran paling terhormat kepada:

1. Nizar Jamaluddin sebagai Muka Balaci Perak yang sah (MB Perak yang sah).

2. Sivakumar sebagai YDP Pokok Undangan Negeri Dijajah Ejen Karpal (PUNDEK Perak).

3. Karpal Singh sebagai Raja Kapur (kaki kapur orang).

4. Anwar Ibrahim sebagai Raja Liwat merangkap Raja Belit antarabangsa.

5. Elizabeth Wong sebagai Ratu Simbol Seks merangkap Ratu Bogel negara.

6. Khalid Ibrahim sebagai Raja Gagap peringkat kebangsaan.

7. N.Ajis sebagai Raja Nyanyuk peringkat antarabangsa.

8. Haji Hadi sebagai Raja Ular Dalam Semak peringkat antarabangsa.

Majlis penganugerahan bintang-bintang kebesaran ini akan berlangsung di Istana Neraka Jahanam dalam tempoh terdekat yang akan diketahui umum nanti. Kepada semua penerima darjah kebesaran ini hendaklah bersiap-siaga sebelum dipanggil pada bila-bila masa.

Bagi mana-mana pembesar pakatan haram PR yang tidak tersenarai tetapi layak menerimanya, diminta menghantarkan biodata lengkap melalui setiausaha sulit masing-masing kepada Raja Alam Semesta sebelum 7 April 2009 kerana masih banyak lagi bintang-bintang kebesaran yang akan dianugerahkan.

4 Responses
  1. add Says:

    "Pokok" adalah dewan yang mulia bagi juak juak pencacai,,,,

    Tapi kalau ejaan "Pokok" di ubah suai kepada "Pok ko".. kalau bahasa kelantan Pok ko ialah jenis binatang yang dok atas kepala siva "loudspeaker" tu....


  2. Ismail Says:

    Depa ikut apa kafir DAP suruh. Lama2 esok sembah pokok pun melayu dlm PR sanggup buat. Otak depa letak kat juboq nak tunggu Pak Sheikh Anwar taruk belakang. Pemimpin melayu PR telah memalukan melayu dan islam. Depa suka undang2 rimba sbb tu depa suka merusuh dan buat benda2 pelik. Samalah mcm Anwar jugak suka buat kerja pelik main juboq.


  3. gotahlantun Says:

    WAAUU..!!!

    UNDANG EDEN SEKALI...
    DEN BOLIH AMBIL GAMBAR...
    CARI MAKAN LA..SKIT2.


  4. Anonymous Says:

    aku lelaki..

    Ko tobat la weh.. tiap2 hari buat dosa tabur fitnah jer ke ko. apa ko ingat duit yg punca tak halal tuh blh bwa kebahagian dan keberkatan. kita bkn hidup selama nya. jgn buta mata hati dlm menilai yg baik dan buruk dek kerana sedikit habuan. jd ler org yg berpendirian.

    aku lelaki