Perhatian kepada semua pengunjung yang dihormati: Sila nyatakan nama sebenar atau nama samaran di awal atau di hujung komentar bagi anda yang menggunakan "Anonymous". Kegagalan mematuhi pesanan atau komentar yang berbahasa melampau tidak akan disiarkan. Harap maklum!
_________________________________________________________

Pemuda Pelapis
Saya menerima banyak komentar bodoh dan kurang ajar daripada penyokong-penyokong laknat pakatan pembangkang yang tidak berakal serta tidak berpendidikan tinggi baik tentang hal-hal peradaban duniawi mahupun perihal akhirat.

Komentar-komentar sebegitu tidak dilayan untuk disiarkan kerana tiada nilai-nilai kemelayuan dan amat bertentangan dengan nilai-nilai Islam yang suci.

Selama ini mereka heboh melalak berjuang demi agama tapi pengucapan penuh dengan mencarut, maki hamun dan fitnah-fitnah tanpa bukti yang tidak mencerminkan pendirian sebenar di landasan Allah SWT. Maka itulah selayaknya mereka semua dilabelkan sebagai laknatullah kerana mereka adalah kaum-kaum munafik yang ketara jelas lagi sahih.

Di antara kata-kata cacian mereka ialah kononnya ahli-ahli UMNO ini sebagai kambing bodoh, babi tonyok, beruk, keldai dan sebagainya ekoran penulisan mengenai pelantikan YAB Dato' Seri Najib Tun Razak sebagai Perdana Menteri ke-6 menggantikan Tun Abdullah Ahmad Badawi.

Kumpulan penganut ajaran sesat berkenaan terikut-ikut para pemimpin bodoh mereka yang melemparkan tuduhan serta fitnah liar terhadap Dato' Seri Najib yang dikaitkan dengan kes pembunuhan Altantuya Sharibuu dan juga kononnya PM ke-6 negara sebagai seorang perompak bertauliah dengan mengaitkannya soal isu pembelian kapal selam dan lain-lain. Mereka memberontak bagaikan dilanda histeria.

Malang sungguh kepada golongan berkenaan apabila mengatakan seantero dunia kononnya tahu dan sedar bahawa PM ke-6 Malaysia itu adalah seorang penjenayah. Di sini kita dapat melihat puak-puak laknatullah ini begitu terdesak dengan pelbagai tuntutan yang tidak berasas.

Mereka terbawa-bawa ragam pemimpin bahlol mereka dan menjadi pengikut paling dungu tanpa mahu mengkajiselidik asas-asas tuduhan yang sehingga kini tiada sebarang bukti sahih untuk diketengahkan bagi tujuan pendakwaan di mahkamah.

Jika benar Dato' Seri Najib didapati bersalah terlibat dengan segala tuduhan berkenaan, di manakah bukti-buktinya? Contohnya, kes pembunuhan Altantuya warga Mongolia itu adalah membabitkan dua buah negara dan jika benar Najib bersalah kenapa undang-undang antarabangsa tidak mahu digunapakai untuk mengheret beliau ke mahkamah jenayah antarabangsa?

Daripada awal mereka berikhtiar sedaya-upaya untuk menggagalkan pelantikan Dato' Seri Najib sebagai PM ke-6 sehinggalah hari ini mengesahkan Dato' Seri Najib telah menjawat jawatan tersebut, tetapi bukti-buktinya masih juga tidak terkumpul untuk membuat dakwaan.

Golongan paling bangang dalam sejarah politik tanahair ini terikut-ikut teori bodoh pemimpin sesumpah mereka (Anwar) yang sudah kecewa dan hilang halatuju perjuangan. Pelbagai helah dan propaganda kian hari kian tumpul. Hanya segelintir mereka yang tiada akal sahaja yang akan terpedaya dengan tohmahan itu sedangkan majoriti rakyat menganggap fitnah ini langsung tidak masuk akal.

Jika Najib mengangkat sumpah menjadi PM ke-6, Anwar menjadi haiwan sesumpah kerana dalam sedikit hari lagi fitnah-fitnah liar tersebut bakal menjerat leher sendiri termasuklah semua penyokong-penyokong sesumpah (Anwar) yang turut bersubahat dengannya.

Kumpulan sesat ini hanya Islam pada nama dan Melayu pada bangsa sahaja tetapi hakikatnya sudah jauh kufur dan terjerumus sebagai kaum-kaum munafik laknatullah. Sesungguhnya tuduhan serta fitnah tanpa bukti dan tanpa saksi itu adalah lebih besar dosanya daripada membunuh.

Mungkin dek kerana bertuan-gurukan tok guru sesat seperti N.Ajis dan Hadi Awang maka mereka ini telah diajar pengetahuan iblis dan syaitan laknatullah di dalam usaha perjuangan mereka. Segala yang termaktub di dalam kitab suci Al-Quranul Karim telah dipesongkan demi menghalalkan perjuangan songsang mereka.

Selaku Perdana Menteri Malaysia ke-6 yang telah disahkan hari ini, saya kira eloklah jika YAB Dato' Seri Najib menggunakan peruntukan bidang kuasa yang ada untuk mengambil tindakan lebih tegas kepada para pemimpin dan penyokong laknatullah dari pakatan pembangkang ini di bawah akta hasutan yang membenarkan mereka ditahan dibawah ISA sebelum kesesatan mereka lebih menjadi-jadi lagi.

Mereka ini amat takut kepada akta ISA dan bersungguh-sungguh menentangnya selama ini kerana secara semulajadinya sifat mereka memang suka menabur fitnah, menghasut serta mengadu-domba. Syabas kepada kerajaan Barisan Nasional yang terus mempertahankan akta ISA demi kemanan dan kemakmuran negara agar golongan ini tidak sebebas-bebasnya bertindak menghasut orangramai.

Semuanya sudah hilang akal ekoran Najib ditabalkan sebagai Perdana Menteri ke-6 negara. Kesian...kesian... Tangkap saja mereka dan sumbatkan ke dalam tembok batu di Kamunting atau di Sungai Buloh. Jangan kasi can!

1 Response
  1. Makluman yang perlu diambil tahu!

    Ada seekor Iblis bin Hantu Raya LAKNATULLAH dengan nama samaran "Anti UMNO" telah menjawab serong lari dari topik mengenai tuduhan yang saya tulis. Nak tergelak membaca komentar beliau yang tidak berfakta tetapi melalut-lalut dan jauh melencong. Dia tanya dan dia sendiri yang jawab. Tak ke gila namanya tu?

    Bahan rujukan beliau ialah blog Malaysia Today yang tidak mendapat mana-mana pengiktirafan sebaliknya blog itu ialah yang seangkatan dengan syaitan 4 sekawan juga serta media-media luar yang tidak berani tampil ke hadapan umpama kata pepatah, "baling batu, sorok tangan" sahaja.

    Seperti saya katakan dengan istilah yang amat mudah untuk difahami bahawa sekiranya ada bukti kenapa takut hendak mendakwa? Sampai bila hanya sekadar berani melalak atau menyalak bagaikan anjing kurap? Tak ada rasa malu dengan diri sendiri ke? Atau puak-puak laknat pembangkang ni memang dasar kulit tebal seperti babi yang sememangnya tiada perasaan malu?

    Kita cerita soal tuduhan dan fitnah yang dilemparkan ke atas Najib tapi Iblis itu timbulkan soal pemimpin sesumpahnya (Anwar) yang men"SODOMI" beberapa mangsanya sebelum ini. Sendiri membuka pekong di dada. Secara tidak langsung ibarat mengiyakan perbuatan liwat ketuanya sendiri. Sahlah si Iblis ini umpama "bangkai bernyawa" yang langsung tak ada otak.

    Dalam komentar yang ditulis Iblis itu ianya boleh dinilai sebagai menjawab secara geram dan meraban dalam keadaan emosi membuak-buak tak tentu pasal. Begitulah saya dapat bayangkan si Iblis tersebut menulis pada ketika itu.

    Posting yang sama pula diulang tulis sebanyak 3 kali pada semua topik-topik saya mengenai pelantikan YAB Dato' Seri Najib sebagai PM ke-6. Tandanya Iblis ini memang memberontak sakan setelah PM ke-6 negara sah ditabalkan pagi tadi.

    Dia mengajak orang-orang UMNO berfikir secara rasional malangnya dia sendiri jelas merapu-rapu. Kesian...tak dapat nak menolong kalau dah begitu sekali "gila isin" beliau. Itulah pasal dah salah menuntut dengan tuan guru yang tak bertauliah ilmu akhirat.

    Lain kali kalau nak tuntut ilmu-ilmu dunia mahupun akhirat, carilah tuan-tuan guru mursyid bukannya tuan guru munafik seperti Hadi atau N.Ajis. Inilah padahnya, lagi-lagi menuduh, tohmah dan fitnah tapi buktinya tak ada. Cedok fakta pulak daripada blog-blog tukang tabur fitnah puak-puak mereka sendiri yang tak tahu dari mana datang asal-usulnya.

    Sebagai penutup bicara melayan kerenah orang gila laknat pembangkang, saya nak pulang paku buah keras. AS SIMPLE AS THIS: Kalau nak tuduh pastikan ada fakta sahih yang boleh menjadi bahan bukti dan saksi di mahkamah (tak kira mahkamah mana pun). Fakta hendaklah dirujuk daripada media-media yang diiktiraf dan bukan media-media rekacipta sendiri. Ada faham???

    Last but not least, kepala otak tolong letak bagi "centre" tempat asalnya dan jangan dialih-alih ke kepala lutut atau ke bawah tapak kaki kalau tak nak dianggap mereng atau biol sendirian. Ada faham???