Perhatian kepada semua pengunjung yang dihormati: Sila nyatakan nama sebenar atau nama samaran di awal atau di hujung komentar bagi anda yang menggunakan "Anonymous". Kegagalan mematuhi pesanan atau komentar yang berbahasa melampau tidak akan disiarkan. Harap maklum!
_________________________________________________________

Pemuda Pelapis
Selamat menyambut Tahun Baru Cina @ Gong Xi Fa Cai kepada seluruh kaum Cina di Malaysia. Tahun ini adalah tahun lembu bagi masyarakat Cina seluruh dunia.

Saya agak berminat juga dengan tarian singa dan kebetulan ketika saya pulang berurusan di Bukit Bintang petang semalam saya ternampak satu pertunjukan tarian singa baru hendak dimulakan lalu saya sempat merakamkannya. Selamat menonton!




Sesekali kita perlu juga "release tension" dengan menonton pelbagai pertunjukan daripada membicarakan soal politik bodoh saban hari.

RASA NAK MEMBEBEL SIKIT:

Yang tak layak diangkat, yang layak pula diketepikan. Siapa punya kepala? Sendiri faham, sendiri jawab! Tun Dr Mahathir ada jawapannya.

Tajuk terbaru beliau "Pilihanraya Kecil Kuala Terengganu" hanya merungkaikan sebahagian sahaja malahan banyak lagi kelemahan dan kekurangan pucuk pimpinan yang ada jika mahu dibicarakan.

Tun memang hebat maka beliau wajar mempertikaikan kebodohan pucuk pimpinan selepas beliau melepaskan jawatan tertingginya akibat terlalu banyak kesan-kesan buruk yang telah merugikan rakyat dan negara.

0 Responses