Perhatian kepada semua pengunjung yang dihormati: Sila nyatakan nama sebenar atau nama samaran di awal atau di hujung komentar bagi anda yang menggunakan "Anonymous". Kegagalan mematuhi pesanan atau komentar yang berbahasa melampau tidak akan disiarkan. Harap maklum!
_________________________________________________________

Pemuda Pelapis
Jumaat, 6 Februari 2009: Suasana di perkarangan kediaman rasmi Menteri Besar Perak kelihatan tenang dan lengang pada jam 9:40 pagi. Ketika ini, Nizar, bekas MB Perak dikatakan pergi ke pejabat diiringi para penyokongnya.

Van Polis tiba di kediaman rasmi MB Perak


Kereta peronda Polis berkawal di seberang jalan pagar utama


Hadapan pagar masuk utama kediaman rasmi MB Perak


Pintu pagar utama kediaman rasmi MB Perak


Kediaman rasmi MB Perak

Hari ini dalam sejarah apabila bekas Menteri Besar masih enggan keluar dari kediaman rasmi meskipun DYMM Tuanku Sultan telah bertitah memberi arahan supaya meletakkan jawatan serta-merta dan mengosongkan kediaman rasmi serta menyerahkan kenderaan rasmi dan segala harta milik kerajaan negeri.

Ayoyo! Muka manyak tarak tau malu woo...

Maruah mana taruk? Sudah mental ke itu orang? Sultan sudah tarak mau apa lagi tunggu? Angkat kaki jalanlah.. Manyak sidih ini Melayu kasi malu bangsa sendiri. Muka tembok lagi cantik tapi ini muka sudah sama "standard" jamban woo... Langsung tarak otak mahu pikir.

Begitulah kata seorang warga tua India berusia 68 tahun, semasa diminta ulasan mengenai apa yang sedang berlaku di Perak.

0 Responses