Perhatian kepada semua pengunjung yang dihormati: Sila nyatakan nama sebenar atau nama samaran di awal atau di hujung komentar bagi anda yang menggunakan "Anonymous". Kegagalan mematuhi pesanan atau komentar yang berbahasa melampau tidak akan disiarkan. Harap maklum!
_________________________________________________________

Pemuda Pelapis

Kita tidak mahu membiarkan Anwar Berahi cuba mengalih pandangan rakyat terhadap isu-isu lain.

Rakyat Selangor masih menunggu ketetapan tarikh pilihanraya kecil Bukit Lanjan ekoran ketelanjangan ADUN-nya baru-baru ini. Apakah PKR masih menolak peletakan kedua-dua jawatan oleh model lucah PKR itu?


Kita tidak sabar-sabar menunggu pengumuman yang bakal dibuat oleh SPR. Ke mana agaknya model seksi yang lucah ini pergi bercuti? Dengar kata ke luar negara. Ke mana agaknya tu? Apakah masih bercuti dan belum balik ke tanahair lagi?

Siapakah jejaka bertuah yang dibawanya sekali untuk bercuti? Entah-entah cuma ke Indonesia bersama Hilmi Malek kekasih mudanya itu. Masihkah mereka berdua bertelanjangan lagi di sana pula?

Jika ya janganlah terlupa membawa balik gambar-gambar bogel terbaru untuk tayangan amal oleh parti PAS pula. Kata pepatah, "alang-alang seluk pekasam biarlah sampai ke pangkal lengan". Buat pasal dek Anwar suka menyontot, habis wakil rakyat PKR ikut sekali.

Buat PAS pula yang turut menyokong dan membela Elizabeth Wong bermati-matian, eloklah dijadikan modal tayangan amal oleh PAS bagi mengutip dana untuk persediaan pilihanraya kecil di dua bukit dan di satu batang nanti.

Kan dah kata PAS for all. Bravo!

Hidup PAS... Hidup N.Ajis... Hidup Haji Hadi...

4 Responses
  1. Anonymous Says:

    Sebelum ni aku ahli PAS tapi rasanya elok aku keluar setelah lama aku bersabar dgn sikap pemimpin PAS yg membela kemungkaran. Perjuangan Islamnya semakin tersasar. Semua sudah gila kuasa dan wang. Lagi lama aku kat dalam dgn org2 PAS lagi byk dosa subahat aku.

    Aku tertarik dulu pun kerana PAS memperjuangkan Islam tapi tidak lagi skrg. Lepas PAS membela projek babi di Selangor dan skrg membela perempuan cina yg tak bermoral ni aku terpaksa buat keputusan utk tinggalkan PAS. Aku mungkin pertimbangkan utk menyertai UMNO dah tentu semuanya melayu. PAS skrg utk semua betul mcm apa kau ckp tu. Jadi takde beza dgn PKR dan DAP.

    Dah lama aku terfikir UMNO hanya utk melayu dah tentu semua Islam. Siapa duduk dlm PAS akan faham keadaan sebenar. PAS cuma ckp saja lebih tp semua tu auta keling. Paling aku takut bila Hadi Awang main sentimen ketuhanan seolah ALLAH cuma bela PAS sbg parti politik paling suci mulia. Haprak betul Hj Hadi munafik ni peralatkan nama ALLAH utk politik dia.

    Selamat tinggal PAS utk selama2nya. Aku pasti ada ramai kwn2 dlm PAS akan ikut aku keluar.


  2. OrgTua Says:

    WELCOME TO UMNO MY DEAR FRIEND...

    ELOK LA JANGGUT SERABAI BUAT APA LAGI KAU DUDUK DALAM PAS PARTI MERAPU LAH NI DAH NAK MELUCAH PULAK DAH. KAU TAK INGAT KE DULU MAT SABU KENA TANGKAP KHALWAT? DIA TU KAN PEMIMPIN PAS...

    PAS ZAMAN DATUK ASRI DULU OK LA TAPI LEPAS TU SATU SEN TAKLEH PAKAI...


  3. Anonymous Says:

    demo ni tengoh shooting aksi blue utk tayange amal pas la pulok


  4. kasutlama Says:

    MEMANG BETUL KOMEN KENGKAWAN DIATAS, PARTI PAS ADALAH PARTI UNTUK KETUA2 JER..

    DIORANG TUH MASUK POLITIK SBAB CARI MAKAN JER...MAKLUMLAH SIJIL PONDOK..KAN BOLIH BAWAK KEMANA2 PUN.

    CARI MAKAN DALAM POLITIK DENGAN MENJUAL ISU2 AGAMA, JAWAB LAH BESOK..

    SBAB TUH LAH MASAKINI, ALIH2 MEREKA JUGA YANG TERKENA, KAN TUHAN TU BAYAR TUNAI..

    HAAA MENDAPEK LAH JAWAB NYA..

    ALLAHUAKBAR..!!