Perhatian kepada semua pengunjung yang dihormati: Sila nyatakan nama sebenar atau nama samaran di awal atau di hujung komentar bagi anda yang menggunakan "Anonymous". Kegagalan mematuhi pesanan atau komentar yang berbahasa melampau tidak akan disiarkan. Harap maklum!
_________________________________________________________

Pemuda Pelapis

"Kerana pulut santan binasa, kerana mulut badan binasa"

Hari ini aku betul-betul panas sehingga meremang bulu roma aku. Kali ini aku betul-betul marah apabila sang benggali paria bangsat mencabar bangsa aku. Pertama kali "AKU" dan "KAU" menjadi kata nama di dalam penulisan aku di blog ini.

Aku Sedia Cabar Gobind Singh Secara Terbuka

Yeddey Thambi, apa cerita? Betul-betul mahu tunjuk hebat ke? Dalam kawasan Bangunan Parlimen bolehlah itu macam. Dekat luar ada berani ke? Itu baru Ketua Pemuda Gombak cabar kau. Lain orang kau belum tahu lagi. Celaka punya benggali bangsat bangsa menumpang tak ada maruah.

Sendiri mahu ingat sikitlah, benggali macam kau berapa kerat saja ada sini?

Aku tarak pegang apa-apa ketua tapi aku bila-bila masa "ready" satu lawan satu dengan kau, apa macam? Kita sama-sama "sign undertaking letter" tiada dakwaan kalau sesiapa mati, apa macam? Demi bangsa aku, demi agama aku, demi negara aku, lumat kau akan aku kerjakan.

Jika PDRM tidak keberatan memberi izin mengeluarkan satu permit khas antara kau dan aku berentap, sejarah Bruce Lee dan Dicky Dzulkarnaen di Indonesia kini bakal berulang di negara ini. Aku bersedia menggadai jasadku dan rohku demi agamaku, demi bangsaku dan demi negaraku kerana kau telah jelas golongan kafir harbi yang wajib dihapuskan dari bumi Melayu ini.

Pantang maut sebelum ajal, pantang Melayu dicabar. Ini Tanah Melayu tanah nenek-moyang aku sejak zaman berzaman, bukan tanah pendatang seperti kau yang dayus tidak tahu mengenang budi dan tidak tahu menilai untung nasib badan.

Orang berpolitik, kau dan bapak anjing kau pun nak ikut berpolitik tapi berpolitik semacam beruk dan semacam anjing kurap menyalak tak tentu pasal. Bahasa dan sikap tidak ubah bagaikan binatang.

Sekian lama bangsa aku Melayu bersabar dan cuba bertoleransi, nampaknya semakin hari semakin biadab dan kurang ajar paria-paria bangsat seperti golongan kau yang hidup menumpang di bumi Melayu.

Takkan ku undur walau selangkah selagi buku lima padu aku tidak menerjah ke muka kau sampai hancur lumat. Betul-betul celaka dan bangsatnya benggali macam kau. Jika kau anak jantan ada telur, aku minta kau sahut cabaran ini secara terbuka.

Benggali bangsat wajar diberi pengajaran.

Nota: Macam mana darah tidak menyirap jika kumpulan anjing kurap (sila klik) ini pendokong perjuangan benggali bangsat meniup api kemarahan bangsa Melayu dan sengaja mengundang perang besar.

9 Responses
  1. Tabik Spring buat Tuan.

    Pergghh...aik bulu tengkok den baco tulisan Tuan yang ini...


  2. Salam Pemuda Pelapis,

    Memanglah kita boleh tulis macam2 untuk melepaskan geram yg terbuku dihati kita selama ini..tp akhirnya habis setakat itu sahajalah..sikap mereka ni makin "menjadi2" disebabkan kesilapan demi kesilapan yg kita dan pemimpin2 melayu kita lakukan..kita hanya menghabiskan masa kita dgn beretorik..kerajaan tidak berani bertindak keatas mereka yg perbuatan serta sikap mereka begitu jelas menunjukkan rasist dan provokasi mereka..contoh yg ada higga kini belum ada sebarang tindakan diambil keatas penghinaan sikarpal singh ini keatas DYMM Sultan Perak walau pun beratus2 lapuran polis telah dibuat..Soalnya kenapa Jabatan Peguam Negara masih membisu..adakah mereka sendiri membisu atau pun ada tangan2 lain yg menyebabkan mereka jd bisu..Apakah kerajaan yg ada takut hilang pengaruh yg pd fikiran mereka tindakan yg akan dilakukan "tidak popular" kpd pembangkang atau dunia luar..tidakkah mereka memikirkan perasan majoriti orang melayu (melayu pas dan melayu pkr tolak tepi)serta DYMM Raja2 Melayu..Jadi pada fikiran saya semuanya berpunca dari sikap kita sendiri "org melayu" ..kalau mereka ini di Indonesia, saya percaya mereka sudah "hilang tanpa kesan"..


  3. ustazSAID Says:

    Salam, klu tuan nak pegi hampuk kepala benggali tu, bgtau aku jugak ya, aku pun nak rasa sedapnya hentak kepala benggali!


  4. Ismail Says:

    Dua beranak tu mmg sial semenjak dua menjak ni. Balun jgn tak balun. Ramai pemuda akan ikut serta jgn khuatir bro.


  5. Taiko Says:

    Dia org ni ada telor dlm bgn parlimen je kat luar kecut telor. Sedap dia je masa kutuk org suruh ulang ckp tak berani pulak. Tahu pulak benggali tua tu takut mintak jaminan perlindungan YDP Dewan Rakyat dan pihak Polis. Ingatkan terror sgt.

    Watch Out Karpal
    Watch Out Gobind


  6. Janggut Serabai Says:

    Bro PP

    Mcm mana ni dah lebih 24 jam benggali paria tak kemukakan bukti lagi apa cerita? Takkan kita nak senyap je. Jom kita ajak seluruh pemuda bertindak lebih tegas hapuskan Karpal dgn Gobind.

    Mara jgn undur!!! Hapuskan beruk dgn anjing DAP!!!


  7. gotahlantun Says:

    EDEN PUN NAK JOIN SAMO...
    PENYEKEH EDEN NIH MEMANG DAH LAMO TAK MENDAPEK MANGSO.
    APO2 HAL KAU BAGI TAU, BILO2 YO..!


  8. cakcibor Says:

    Baguslah klu ada semangat mcm tu...itulah namanya Melayu Sejati..
    Tapi yg hairannya bila org hina ugama kita, sekor pun pun aku tak nampak yg mengamuk sakan !!!
    Mike ingat tak lagi siapa yg keluarkan ungkapan "Apa itu Quran boleh bikin jalanraya ka?"
    Mana pergi pemuda umno semua ? Haa..kenapa tak hantar peluru ?
    Ingat sikit yop...bangsa bukan tiket masuk kesyurga...


  9. CakCibor,

    Kita sama-sama manusia yang tidak sempurna maka ada perkara-perkara yang mungkin terlepas pandang.

    Isu penghinaan ke atas kitab suci Al-Quran itu mungkin ketika saya lama tidak mengemaskini blog akibat terlalu sibuk dengan situasi semasa (ketika itu) sehingga terabai mengambil tahu perkembangan mengenai penghinaan yang berlaku tersebut. Saya pasti bangkit memperjuangkannya jika saya tahu perihal yang sebenar. Ada ketika saya juga terlalu sibuk dengan urusan perniagaan untuk menampung kehidupan kerana saya bukan makan gaji.

    Terima kasih atas makluman saudara itu. Harap bantu saya kemukakan maklumat lebih lengkap mengenainya dari sumber-sumber yang boleh diterimapakai untuk tujuan rujukan. Hubungi saya secara peribadi dengan hanya klik pada pautan "Hubungi" di bahagian atas blog ini dan isikan borang yang telah disediakan. Kerjasama saudara dihargai.