Perhatian kepada semua pengunjung yang dihormati: Sila nyatakan nama sebenar atau nama samaran di awal atau di hujung komentar bagi anda yang menggunakan "Anonymous". Kegagalan mematuhi pesanan atau komentar yang berbahasa melampau tidak akan disiarkan. Harap maklum!
_________________________________________________________

Pemuda Pelapis
Karpal tidak lebih hanya si tua DAP yg sudah cacat. Mulut saja kuat menyalak bagaikan anjing kurap tua namun bukti yang diminta Pemuda UMNO tidak terkota setelah tempoh 24 jam yang diberikan telah berakhir.

Ingat! Jangan jolok sarang tebuan... Ingat! Jangan ganggu harimau tidur...

Kalau blog penyokong bacul engkau (The Might Of The Pen) berani memberi amaran kepada Pemuda UMNO dan kepimpinan UMNO-BN sekarang aku pulak nak bagi amaran kepada kau wahai si tua paria cacat lagi terencat akal...

Engkau yang bijak-pandai merasmikan sengketa, pandai-pandailah engkau bertanggungjawab untuk majlis penutupnya. Selagi majlis tidak ditutup secara rasmi selagi itu kau jangan anggap ini sebagai selesai. Aku harap engkau faham!

5 Responses
  1. sinnerconman Says:

    Pemuda Pelapis,

    Naik angin saja.
    Marah saja.
    Tetapi otak kosong.
    Hanya tahu ampu saja.
    Akhirnya mati dan bangkit semula di nereka!!


  2. sinnerconman Says:

    Orang muda terlanjang,
    Hari ini ada ramai pelawat.
    Pelawat2 hanya main2 dengan pemuda yang senang di liwat.


  3. Anonymous Says:

    Saya kecewa. Di saat bangsa lain henyak maruah MELAYU. Di saat bangsa lain memperbodohkan MELAYU. Menghumbankan darjat MELAYU dan Merendahkan maruah MELAYU, masih ada bangsa MELAYU sendiri yang mendewa-dewakan bangsa asing. Ada bangsa MELAYU lain yang bertepuk tangan melihat bangsanya sendiri dipermainkan. Bangkitlah MELAYU. Bersatulah MELAYU. Darah kita serupa. Agama kita sama. Lupakan sengketa politik. MELAYU mesti tetap membela MELAYU. MELAYU sendiri mengagungkan SINGH kenapa?


  4. Orang komen kau nak komen tapi tukang komen lagi otak kosong tak ada kualiti satu sen.

    Pasal letak nama aku lepas jugaklah nak bagi kawan-kawan aku tolong nilai betapa korup kepala otak budak-budak pakatan haram tak berdaftar tapi para pemimpinnya bukan main lantang nak bercakap pasal undang-undang. PR sendiri tak berlesen cuma lesen anjing Karpal ada kot.

    Apa yang kau komen sebenarnya tuju kat ketua umum pakatan yang kaki liwat tu. Nak kenakan aku terkena Anwar. Syabas dan tahniah, kau memang di antara beruk-beruk yang terlatih.


  5. Saudara Anonymous,

    Lain kali sila letakkan nama samaran @ nama betul di awal atau di hujung komentar anda jika menggunakan Anonymous. Harap beri kerjasama.

    Saudara Kembara Putih (komennya tidak disiarkan),

    Komen pekat pro-PR yang jelas munafik dan mencarut tidak dilayan. Kalau kata engkau bukan Melayu dan hebat sangat, sila kemukakan nombor telefon di ruangan "Hubungi" nanti aku atau wakil aku hubungi engkau tapi kalau kau Melayu yang sememangnya bahlul aku malas nak layan.

    Buat apa aku nak belasah Melayu sebangsa. Isu sekarang ialah soal perkauman. Aku nak tengok dan tunggu kalau-kalau peristiwa 13 Mei kali kedua betul-betul berlaku dan aku pasti turun padang.