Perhatian kepada semua pengunjung yang dihormati: Sila nyatakan nama sebenar atau nama samaran di awal atau di hujung komentar bagi anda yang menggunakan "Anonymous". Kegagalan mematuhi pesanan atau komentar yang berbahasa melampau tidak akan disiarkan. Harap maklum!
_________________________________________________________

Pemuda Pelapis
Isu ADUN Bukit Lanjan yang telanjang menjadi bualan panas di mana-mana sahaja sejak sehari dua ini selepas tersebarnya gambar dan video beliau yang dalam keadaan separuh bogel.

Ke mana-mana pergi pun tak ada isu lain kecuali kisah bogel Elizabeth Wong. Yang bercakap dan yang memandang semuanya tersenyum sipu sesama sendiri termasuklah makcik dan pakcik, juga apek dan nyonya.

Orang Malaysia semuanya minat cerita seks dan produktif di dalam menambah bilangan rakyat. Cara sah atau cara haram itu soal kedua. Apakan tidaknya kalau pemimpin yang telah menteladankannya.

Tahniah! Elizabeth Wong. Hebat kontroversi pemimpin Pakatan Rakyat. Mereka memang pakar segala pakar sebab itulah agaknya ramai anak muda suka sertai Pakatan Rakyat khususnya PKR. Hairannya kenapa tak ramai masuk PAS tapi PKR jadi keutamaan?

Anak-anak muda ni bukannya faham sangat pasal politik pun. Yang mereka nampak bila join PKR maka inilah ganjarannya. Mereka mencari peluang seperti inilah agaknya.

Lebih-lebih lagi bila Anwar jadi Perdana Menteri nanti maka anak-anak muda telah dijanjikan boleh mengamalkan hidup bebas dalam apa cara sekali pun termasuklah seks bebas. Apa lagi, bagi anak-anak muda ini ibarat, "pucuk dicita, ulam yang datang".

Ini terbukti sejak Anwar terlepas kandang penjara maka bersepah kelab-kelab gay wujud di Lembah Kelang dan ada kemungkinan besar Anwar-lah penaungnya.

Jangan ada yang tidak tahu bahawa keahlian PKR terdiri daripada ramai jejaka-jejaka gay yang seangkatan Anwar Ibrahim. Maka itu menyokong Anwar bermakna menghancurkan agama, bangsa dan negara.

Khalid Ibrahim, MB Selangor pun telah meletakkan sandaran bahawa isu bogel exconya ini adalah tidak salah malahan ia sebagai kehidupan peribadi. PAS pun turut menyokong bila mana muslimin dan muslimat PAS kata ini sebagai hak asasi wanita dan wajar dibela.

Tak percaya pergi tanya Zuraidah Kamaruddin, Ahli Parlimen Ampang yang juga Ketua Wanita PKR dan juga Dr Lo' Lo' Ghazali dengan lain-lain pemimpin muslimat PAS.

Wow! Bravo! PAS for all. Barulah kita faham slogan baru PAS selepas isu ini terbongkar.


Apa pun ini bukanlah blogger Abe Mie Terjah tapi inilah Mie yang bernama Hilmi Malek, 23 tahun, orang yang sebenarnya bertanggungjawab menerjah dan meneroka hutan rimba Lojing milik Elizabeth Wong.

Yang untungnya budak ini dapat jelajah tubuh Elizabeth Wong sehingga kontang dan kini kantoi. Puncanya kerana Elizabeth tak bela beliau dengan kemewahan yang telah dijanjikan. Ini pun ada unsur rasuah seks!

Itulah PKR, Parti Kemut Raba dan PAS, Parti Aksi Seks


Disebabkan nyonya Eli tipu dia maka mamat Hilmi ini naik angin lalu mengamuk menyebarkan gambar bogel tersebut. Untung budak ni terpilih oleh Elizabeth menjadi anak ikannya. Sepandai-pandai tupai melompat akhirnya ke tanah juga jatuhnya.

Yang haru-birunya apabila Anwar, Elizabeth dan majoriti pemimpin Pakatan duduk tuduh ini semua kerja Barisan Nasional. Alahai bingung ke apa depa ni? Masa buat tak nak fikir panjang tapi bila dah kantoi tuduh orang lain.

Dah sekian lama Elizabeth Wong yang syok dan seronok buat kerja tak bermoral dengan budak tu dan lain-lain jantan termasuklah Tian Chua salah seorangnya, tak pasal-pasal Umno dan BN kena tuduh.

Nampak sangat otak Anwar dah mereng. Depa ni letak otak depa bawah tapak kaki. Nak kelentong penyokong pun carilah idea bijak sikit. Nampak sangat tak cerdik. Janganlah pening tak tentu pasal Bang Nuar. Alahai!

Lagi syok dengar bila Elizabeth Wong sendiri kata beliau tak salah apa-apa dan tak langgar undang-undang. Oh itu macam ke nyonya? Haiyya....

Malaysia ada peraturan dan ada undang-undang maaa... Ini negara Islam maaa... Kalau nyonya Eli mahu butut-butut bebas nyonya Eli kena jadi rakyat Belanda maaa... Sana baju sama skirt pun tak payah pakai tak ada hal maaa... Tepi jalan mana pun nyonya Eli boleh sontot-menyontot selupa anjing bikin maaa...

Ayoyo! PAS-PKR-DAP bikin semua orait, sampai orang PAS yang perjuangkan Islam pun tanpa segan-silu sokong dan bela nyonya Eli. Apa nak jadi dengan PAS ni entahlah. Tunggang-langgang agama Allah dikerjakan mereka.

Di sini ada petikan dari blog Elizabeth Wong berkaitan budak muda bernama Hilmi ini yang ditulis beliau pada 10 Mac 2008 iaitu 2 hari selepas pilihanraya umum ke-12 lalu selesai.

My special thanks to the following folks:- My family - especially my mother who came down all the way from Ipoh to support me, like making me sleep, making me swallow 5 vitamin pills each morning and for all those soups and herbal drinks; my boyfriend Hilmi who has been incredibly patient and supportive; Sivarasa, Anne and the Subang Parliament team who shared their labour, resources and Ops Centre; klik sini untuk cerita penuh...

Terbukti jejaka muda bernama Hilmi ini begitu istimewa di hati Elizabeth Wong.

2 Responses
  1. Altantuya Says:

    artikel sampah!! nama je orang Islam tapi akhlak macam yahudi..


  2. Ye ke? Tapi elok sikit daripada Islam PAS dan Islam PKR. Islam Fuckatan Riot semuanya munafik kerana derhaka pada Allah SWT dan derhaka pada Rasulullah SAW. Al-Quran dan Al-Hadis diperalatkan untuk kepentingan politik.

    Ketua umum yang disokong pulak BUKAN umat Nabi Muhammad SAW sebab baginda Nabi telah memperingatkan bahawa perlakuan di luar tabi'i tidak akan diakui sebagai umatnya di dunia dan di akhirat. PAS pulak menyokong. Macam mana tu? Berat tu!

    Jawablah di akhirat esok. Saya confirm Anwar memang kaki menyontot belakang. Saya dah tengok sendiri rakaman tu sebab itu Anwar tak berani saman balik Dr Mahathir. Solat Istikharah pun dah beratus kali buat dan Tuhan beri petunjuk yang sama. Adakah anda masih mahu menyokong lagi?

    SIAPA LAGI YAHUDI?