Perhatian kepada semua pengunjung yang dihormati: Sila nyatakan nama sebenar atau nama samaran di awal atau di hujung komentar bagi anda yang menggunakan "Anonymous". Kegagalan mematuhi pesanan atau komentar yang berbahasa melampau tidak akan disiarkan. Harap maklum!
_________________________________________________________

Pemuda Pelapis

Kisah lawak Ahli Parlimen Batu, Tian Chua (PKR), nak "smash" kepala Lukman Abdullah, wartawan Agenda Daily. Dia ingat dia kuat sangat ke apa ni? Cuba buat sekali nak tengok kalau nak tahu Pemuda Pelapis turun cari ke tak cari.

Masa seronok buat maksiat dengan Elizabeth Wong dia lupa dunia tapi bila dah kantoi isu bogel YB Bukit Lanjan tu dia naik angin sakan sampai nak balun wartawan yang cuma nakkan pengesahan samada betul atau tidak beliau juga "boyfriend" Elizabeth Wong.

Sikap beliau ini adalah cara terdesak untuk menutup malu diri sendiri sedangkan satu Malaysia sudah tahu hubungan haram antara Tian Chua dengan Elizabeth Wong sejak dulu lagi.

Tidak mustahil suatu hari ada pulak gambar bogel atau video lucah hubungan Tian Chua dengan Elizabeth Wong akan tersebar kepada umum jika beginilah sikap beliau yang hanya mengundang kemarahan dan kebencian ramai.

Betulkah YB bekas teman lelaki Elizabeth?... if you ask me again, I smash your head

Oleh: Lukman Abdullah - 19 Februari 2009

Isu penyebaran gambar bogel Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bukit Lanjan, Elizabeth Wong makin hangat apabila beberapa blog mula menyiarkan pelbagai berita mengenai kehidupan Exco Kerajaan Negeri Selangor itu.

Ini termasuklah dakwaan yang menyebut Elizabeth memang suka bertukar-tukar teman lelaki.

Tidak terlepas, ada blog mendakwa Ketua Penerangan PKR yang juga Ahli Parlimen Batu, Tian Chua adalah bekas teman lelaki Elizabeth.

Bagi mendapatkan penjelasan beliau, Agendadaily telah menemui Tian Chua di lobi Parlimen hari Khamis.

Baca selanjutnya di sini...

Inilah sahaja kualiti kepimpinan Pakatan Rakyat yang masih bersaki-baki.

Kita di pihak Barisan Nasional pun nak dengar juga apa pula hujah-hujah penyokong dan pemimpin lain dari Pakatan Rakyat mengenai sikap Tian Chua yang tidak profesional ini.

Apakah perangai-perangai buruk pemimpin mereka akan terus dibela oleh para pemimpin Melayu dan Islam dalam kelompok Pakatan Rakyat? Sama-sama kita ikuti perkembangannya.

4 Responses
  1. add Says:

    Kalau masukkan kamera kedalam pepe# eli wong tu konform ada "air duit" tiang chuak punya...


  2. Cilako add ni...buat orang stim pagi-pagi ni...


  3. Anonymous Says:

    Tian Chua tengah risau nanti berjangkit dia pulak kena kait dan disiasat.

    Nasib tak baik kena panggil buat DNA utk cari bukti siapa yg dikatakan penceroboh ke atas Eli. Itu agaknya maksud TG Nik Aziz tentang penceroboh. Hahaha.......

    Tuhan turunkan bala satu demi satu pada Pakatan Rakyat. Kantoi!!!


  4. Anonymous Says:

    Kalau jadi pemimpin kena jadi role model pada masyarakat. wahai tian chua, lu dah kantoi!!!!