Perhatian kepada semua pengunjung yang dihormati: Sila nyatakan nama sebenar atau nama samaran di awal atau di hujung komentar bagi anda yang menggunakan "Anonymous". Kegagalan mematuhi pesanan atau komentar yang berbahasa melampau tidak akan disiarkan. Harap maklum!
_________________________________________________________

Pemuda Pelapis
Khamis, 26 Februari 2009: Anak benggali Karpal, YB Gobind Singh Deo, Ahli Parlimen P.103 - Puchong dan YB Karpal Singh, Ahli Parlimen P.51 - Bukit Gelugor sekali lagi mempamirkan sikap biadab, kurang ajar dan betapa celakanya mereka dengan memfitnah Pemuda UMNO tanpa apa-apa bukti.

Setelah menderhaka kepada Raja-Raja Melayu, beliau cuba mengalih pandangan ramai dengan menuduh 2 butir peluru hidup yang diterimanya minggu lalu itu kononnya dihantar oleh Pemuda UMNO. Tuduhan dan fitnah liar beliau itu dibuat tanpa sebarang bukti sebaliknya hanya menambahkan kekeruhan semasa.

Kenyataan-kenyataan Karpal yang dibela oleh anaknya, Gobind jelas menunjukkan dua ekor peguam celaka ini tidak ada kredibiliti sebagai peguam yang memahami undang-undang malahan turut tidak profesional sama sekali.

Dua ekor beruk anak beranak sial ini juga jelas bersifat emosi bagaikan binatang dan tidak layak menjadi Ahli Parlimen untuk duduk sebaris di Dewan Rakyat bersama wakil-wakil rakyat lain. Beruk-beruk ini hanya nampak emosi orang lain sahaja sedangkan mereka sendiri terlebih emosi di dalam segala perkara.

Karpal dan Gobind amat wajar dihapuskan daripada bumi Malaysia ini. Jika beginilah sikap biadab mereka yang semakin menjadi-jadi, saya menyokong pengirim peluru tersebut agar tampil menghadiahkan lebih banyak peluru hidup tepat di kepala mereka.

"Alang-alang seluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan" kalau dah itu yang sangat-sangat dimahukan mereka dua beranak. Mereka nampaknya bukan mahu berpolitik tetapi sengaja meniupkan api perbalahan untuk mencetuskan perang besar.

Pemuda-pemuda UMNO wajar bangkit mempertahankan maruah dan mengambil tindakan balas terhadap mereka sekiranya dua benggali celaka ini tidak mengemukakan bukti dalam masa 24 jam sebagaimana yang dipinta. Nyah mereka daripada bumi Malaysia.

KARPAL SINGH BOLEH MAMPUS!!! GOBIND SINGH DEO BOLEH MAMPUS!!!

1 Response
  1. OrgTua Says:

    Betul...Betul...Betul...
    2 benggali ni mmg celaka betul...

    Ikut hukum mmg dah layak dikategorikan sbg kafir harbi kerana tak taat di bwh pemerintah sebuah negara Islam dan jatuh wajib utk kita perangi mereka. Melayu pembangkang semua mana takde telur gak ke nak bersuara? Memekak hal lain boleh pulak. Tu lah dia Melayu PR kaum munafik yg terang bersuluh.